Praktisk info til kunder og samarbeidspartnere

Varer og bestillinger går som normalt.

Vi har alle et ansvar om å opptre solidariske og løsningsorienterte slik situasjonen er nå, og vi gjør selvfølgelig alt vi kan for å minske skadeomfanget for våre kunder, samarbeidspartenere og bransjen vår generelt. Våre tanker går til alle som er berørt både i og utenfor bransjen vår.

Alle selgere og produktansvarlige jobber fra hjemmekontor

De fleste av våre selgere og produktansvarlige jobber fra hjemmekontor. Dette har ingen praktisk betydning for deg som kunde, og arbeidstider er som vanlig 08:30-16:00. Du kan fortsatt ringe vårt hovednummer 22 13 99 00 eller ringe eller sende e-post til en av våre medarbeidere direkte. Alle våre ansatte har mulighet for å kunne ha videomøter. Har du Skype kan du søke oss opp her på navn.

Lager og logistikk

Lageret er som vanlig åpent for varemottak, vareutlevering og utsendelser. Alle bestillinger går som normalt. Vi antar at det vil bli noe lengre leveringstid på varer inn til oss fra produsenter.

Teknisk service og regnskapsavdeling

Teknisk service og regnskapsavdelingen vår opererer som normalt.

Innlogging til nettbutikk

Er du kunde av oss og trenger innlogging til vår nettbutikk kan du sende e-post til norway@benum.com.


For andre spørsmål eller henvendelser ring 22139900 eller bruk kontaktskjemaet.