> Generell informasjon > Salgsbetingelser > 4. Reklamasjon/Garanti

4. Reklamasjon/Garanti

Solgte produkter dekkes av ett års reklamasjon/garanti med mindre annet er skriftlig avtalt. Dette dekker deler og materiell samt arbeidstid utført på vår serviceavdeling i Oslo. I fall det er ønskelig å utføre reparasjonen på kundens sted, dekkes deler og materiell. Reise og diett, samt arbeidstid, blir belastet med fradrag for den tid som ville ha medgått hvis reparasjonen var utført ved vår serviceavdeling. Tur og retur frakter for forsendelsen av varer i forbindelse med reparasjoner og reklamasjon/garantiservice, dekkes av kjøper. I fall det er ønskelig av praktiske årsaker at 3. part utfører reklamasjon/garantireparasjoner, skal dette før igangsettelse av arbeidene avklares med servicesjef hos Benum siv.ing. AS, samt avtales den pris som blir å refundere kunden. Reparasjoner igangsatt uten forhåndsgodkjennelse, vil ikke bli refundert, samt avkorter reklamasjon/garantitiden.
  • linkedin
  • YouTube
  • Google+
  • Instagram